דף הבית / עיצוב הבית זולו / למה לעשות שלט לעסק?

למה לעשות שלט לעסק?

כל בעל עסק יודע כי פרסום הוא בין התחומים החשובים ביותר שצריך להקדיש לו תשומת לב. כל עסק זקוק ללקוחות, וללא פרסום, לא יגיעו לקוחות חדשים אל החנות/משרד. ישנן מספר דרכי פרסום ואחת מהם היא שלטים לעסקים. חלק מכם יכולים להגיד כי מדובר על גישת "אולד סקול" והיום ניתן לפרסם באינטרנט, אך לפי הסטטיסטיקה כמות הלקוחות שמגיעים בעקבות פרסום על שלטים היא לא קטנה יותר מפרסום באינטרנט. במאמר זה נשווה בין שתי השיטות ונסביר למה כדאי לעשות שילוט לעסק.

הבדלים בין שלטים לעסקים לפרסום באינטרנט

אין ספק כי האינטרנט השתלט על חיינו במהלך השנים האחרונות כוון שהנו זמין לכולם. ניתן לפרסם באינטרנט בהמון פלטפורמות שונות, כגון – רשתות חברתיות, פורומים, מנועי חיפוש, אתרים של עסקים אחרים ועוד. עם זאת, על מנת לפרסם בצורה יעילה, יש להכיר את הכלים והשוק הרלוונטי.

בכל הנוגע לשילוט לעסקים, מדובר על מודעה עם עיצוב גרפי שיכולה לשמש כשלט חוצות או מודעה בכניסה לחנות. קראייטיב ומסר תמציתי וברור עוזרים לתפוס את עינו של הלקוח וכך להכיר לו מבצע/שירות/מוצר חדש שחברתכם מספקת –  להזמנה של שלטים לעסקים הכנס לפורטל השלטים והזמן כבר עכשיו.

יתרונות וחסרונות

לאחר שהבנתם מה ההבדל בין שתי שיטות פרסום אלה, בואו נדבר על היתרונות וחסרונות של כל אחת מהן.

שלטים לעסקים, יתרונות:

  • היתרון הגדול בכך שהמודעה נחשפת לכמות גדולה של אנשים ולא קהל יעד מוגדר. כוון שהתשלום מתבצע על כל השלט, ללא קשר לכמה אנשים ראו אותו, המודעה חשופה לכל מי שעבר וראה אותה פיזית.
  • יתרון נוסף הוא השקעה כספית לא גדולה, כל מה שהנכם צריכים הוא עיצוב גרפי והתקנת השלט. את השירותים האלה אתם יכולים לקבל בחברה אחת בלבד, כך שאין צורך להתפזר ולסנכרן בין אנשי מקצוע שונים.

שלטים לעסקים, חסרונות:

  • החיסרון היחיד, הוא בכך ששלט לעסק מוגבל למקום גאוגרפי אחד. במידה והנכם רוצים לפרסם באזור אחר, תצטרכו להתקין שלט נוסף.

פרסום באינטרנט, יתרונות:

  • גם לפרסום באינטרנט יש יתרונות רבים, אחד מהם הוא כי אינו מוגבל מבחינה פיזית וכל אדם ברחבי העולם שמחובר לאינטרנט, יכול לראות את המודעה. וזה היתרון העיקרי והחשוב ביותר של פרסום באינטרנט.
  • כמו שציינו מקודם, בגלל שמדובר על עולם וירטואלי, ישנן פלטפורמות שונות שניתם לפרסם בהם את העסק, לדוגמה – ניתן להציב פרסומות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר ועוד. כמו כן, ניתן לפרסם גם במנועי החיפוש השונים ולשים באנרים באתרים בתחום.

פרסום באינטרנט,חסרונות:

  • כאשר דיברנו על שלטים לעסקים, החיסרון העיקרי היה הגבלה מבחינה גאוגרפית. בכל הקשור לפרסום באינטרנט, החיסרון הוא עלות והוא מתבטא ב-תשלום לאיש מקצוע שמבין פרסום ושיווק באינטרנט, תשלום עבור כל צפייה של גולש, גם אם אינו רלוונטי לפרסום שלכם. תשלום עבור עיצוב גרפי למודעות שתציבו באתרים שונים ועוד.

אודות ariel

Check Also

אינסטלטור בירושלים – כך מאתרים רק מקצוענים

אינסטלטורים מוכרים ואמינים הם מאנשי המקצוע שהכי מבוקשים בכל מקום בארץ, ובוודאי מקום מורכב כל ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *