דף הבית / עיצוב הבית זולו / עיצוב נכון של החנות שלכם

עיצוב נכון של החנות שלכם

עיצוב מחושב מגדיל את המכירות שלכם

בכל סוג של עסק, המטרה המרכזית היא הקטנת ההוצאות והגדלת הרווחים. אחת מהדרכים הטובות ביותר להגדלת הרווחים בעסקים העוסקים במכירות, ובפרט בחנויות, היא משיכת לקוחות לחנות בדרכים שונות. קיימות שיטות רבות לגרום להגדלת כמות הלקוחות בעסק, ביניהן השקעה רבה בשיווק, יצירת מועדון לקוחות ומתן מבצעים אטרקטיביים. בנוסף, השיטה היעילה להכנסת לקוחות רבים לחנות היא יצירת עיצוב מזמין ומתאים, שיגרום לכל לקוח לרצות לא רק להיכנס לחנות אלא גם לקנות בה את המוצרים. עיצוב נכון הוא כזה שידגיש את הפריטים הרווחיים ביותר בחנות, ימשוך את עיני העוברים והשבים ברחוב ויגרום להם להרגיש בנוח בחנות שלכם.

חלון הראווה הוא הפנים של החנות שלכם

הסיבה לכך שיש חנויות בולטות יותר וכאלה שפחות היא ההשקעה של בעלי החנות בחלון הראווה שלה. חלון הראווה הוא הדבר הראשון עליו הלקוחות מסתכלים, כך שאם הוא יעוצב בצורה טובה הוא ימשוך אותם פנימה. כאשר מעצבים חלון ראווה, יש כמה דברים שמומלץ להקפיד עליהם. ראשית, חשוב ליצור קו אחיד בין הפריטים. מומלץ לשמור, למשל על צבע ספציפי או על נושא כלשהו, למשל חלון המותאם לעונת החורף. שנית, חשוב לא להעמיס על חלון הראווה. מומלץ לסדר את הפריטים ברווחים מספיק גדולים אחד מהשני כדי שכל פריט יקבל את תשומת הלב הראויה. בנוסף, מומלץ להוציא את הפריטים מהקופסה אם מדובר בחנויות כמו חנויות חשמל או מחשבים. הפריט החשוף מושך יותר את עיני הלקוחות. כמובן שמעבר לכל ההמלצות הללו, כדאי מאוד לחשוב על רעיונות יצירתיים ומקוריים שישבו את עיני האנשים העוברים באזור.

קידום מכירות בתוך החנות

קיימות חנויות בהן הלקוחות נוטים לצאת מהר כפי שהם נכנסו. זהו מצב שהוא כמובן לא טוב למכירות, אשר נובע בעיקר מעיצוב לקוי בתחום קידום המכירות. כדי למנוע זאת, חשוב לסדר את הפריטים בצורה נעימה לעין בתוך החנות, לדוגמה לסדרם לפי צבעים או לפי סוגי הפריטים. על מנת לגרום ללקוחות לקנות פריטים רווחיים, חשוב להציב אותם באזורים בולטים בחנות ולדאוג לשלט את האזור סביבם בצורה בולטת – עם צבעים חזקים או בכל דרך אחרת שמושכת את העין. עוד דרך לקדם מכירות בעזרת עיצוב היא הצבת מעמד קטלוגים. הקטלוגים מאפשרים ללקוחות להכיר את הפריטים הנמכרים בצורה פשוטה, מהירה ויעילה, דבר שמגדיל את המכירות. מומלץ להציב מעמד קטלוגים בסמוך לקופה – כך שאם לקוח יראה פריט שהוא אוהב, הוא יבקש לקנותו רגע לפני התשלום, או לחילופין ייקח את הקטלוג עמו הביתה וישוב לחנות פעם נוספת כדי לקנות את אותו הפריט.

היופי הוא בפרטים הקטנים

כל תמונה שמוסיפים, כל צבע עמו צובעים את הקירות וכל שלט הם בעלי תפקיד במשיכת הלקוחות לעבר קניית המוצרים. מחשבה על אינטגרציה בין כלל הפריטים העיצוביים בחנות תגרום ליצירת הרמוניה. חשוב לא לבחור בפריטים משעממים, אלא בכאלו שיעוררו מחשבה – ציור מיוחד או מקורי, צבעים מושכים, פריטים היתוליים שיצרו הומור – כל אלו יוצרים תחושות חיוביות בקרב הלקוחות וגורמים לקנייה רבה יותר. אם כן, כאשר משקיעים בעיצוב הפריטים הגדולים בחנות, כגון מדפים, ארונות ואזורי הקופה, חשוב לזכור גם את פרטי העיצוב הקטנים יותר.

אודות ariel

Check Also

בר מים

בר מים – הבחירה המושלמת

אנו יכולים לומר לכם ללא שום היסוס שאם אתם רוצים לשפר בצורה דרמטית את איכות ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *