דף הבית / כללי / 4 כללי היסוד לעולם ה- Brand Build

4 כללי היסוד לעולם ה- Brand Build

בעולם העסקים כיום ישנן אין סוף דרכים למשוך לקוחות חדשים ולפרסם את המוצרים או השירותים שלנו. לרוע מזלם של בעלי העסקים, רבים מהם עוסקים בפרסום מבלי להבין אותו לעומקו, ומבזבזים סכומי עתק על גישות פרסום לא נכונות. Brand build הוא השלב הראשון, הארוך והחשוב ביותר בתהליך פתיחת עסק חדש, מכיוון שהוא זה שיגדיר את המותג כולו.

Brand build – הכללים שחייבים להכיר

אם הגעתם עד כאן, אתם ודאי נמנים בין אלו שהחליטו להתגבר על החשש (הלגיטימי) ולעשות את הצעדים הראשונים בפתיחת העסק החדש שלכם. כעת, אתם מתחילים לבנות את המותג שלכם. הנה מספר כללים בתחום ה- Brand build שחשוב שתכירו:

  • חוק הצמצום – מקדו את התחום בו עוסק המותג שלכם, דעו בדיוק את המטרה שלכם, למי אתם פונים ומה המסר שאתם רוצים להעביר החוצה, וזה יהפוך את המותג שלכם לחזק הרבה יותר.
  • חוק הפרסום – פרסום טרם 'לידת' המותג אינה מספיקה, יש להשקיע מחשבה גם בפרסום ממוקד לאחר חשיפתו, על מנת להגיע לקהלי יעד נוספים ולמשוך גם אותם.
  • חוק המילה – חשבו על מילה אחת המייחדת אתכם, ותייצג את המותג שלכם בצורה הטובה ביותר. מילה אחת חזקה שתיחרט בראשם של הלקוחות. כפי שלדוגמא מרצדס יוצרת בצורה אוטומטית אסוסיאציה של יוקרה.
  • חוק השינוי – קחו בחשבון שייתכן ותמצאו את עצמכם מבצעים שינוי במותג שלכם, או אפילו נאלצים להניח לו לגווע על מנת לפנות את המקום למותג חדש ואפילו שדרוג של המותג הקיים. או במילה אחת – תזרמו.

כמו תינוק שלומד ללכת

עכשיו, תחשבו על עצמכם; עד כמה אתם רוצים להצליח, כמה רחוק אתם רוצים להגיע? כל אלו תלויים בסופו של דבר בתהליך בניית המותג שאתם עומדים להתחיל. מובן שאינכם רוצים לעשות זאת לבד, בעיקר אם אין בידכם הידע המקצועי בתחום. לכן, כדאי לפנות לאדם או חברה המכירים מקרוב את עולם ה- Brand build ויוכלו ללוות אתכם במקצועיות ויעילות לקראת הגשמת המטרות והחלומות שלכם.

אודות ariel

Check Also

הכול על תכנון אדריכלי לבית פרטי

אחרי לא מעט התרגשות, מחשבות ולא מעט עבודה קשה קניתם חלקת אדמה ואתם עומדים לבנות ...